Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost

Reklamacje i zwroty od dnia 25.12.2014 r.

Reklamacje

Każdy wykonany przez nas produkt jest objęty 24 miesięczną gwarancją, jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@pawsitivedog.pl lub telefonicznie: +48.660676901. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwroty

1. NABYWCA będący konsumentem dokonujący zakupów w sklepie internetowym www.pawsitivedog.pl , który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając SPRZEDAWCY stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni (14 dni). Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie czternastu dni (14 dni) od dnia w którym NABYWCA objął w posiadanie towar lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez NABYWCĘ weszła w posiadanie towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2. Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Konsument może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe.

FORMULARZ ZWROTU

3. Wypełniony formularz można przesłać do siedziby firmy drogą pocztową na adres: PawSitive Dog Design Justyna GajewskaBonifraterska 3/11 lok.15 , 00-203 Warszawa lub drogą elektroniczną na adres email: sklep@pawsitivedog.pl

4. Sprzedający jest zobowiązany do zwrotu poniesionych kosztów za zamówiony towar oraz koszt transportu do NABYWCY w terminie do 14 dni na wskazany rachunek bankowy w formularzu zwrotu.

5. NABYWCA zobowiązany jest zwrócić Sprzedającemu Towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Nabywca odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

6. NABYWCA ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawa konsumenta nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, (dotyczy smyczy, szelek, obroży z wyjątkiem produktów w dziale "Gotowce")

Obsługiwane płatności

Sklep jest w trybie podglądu

"Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.".

Click Shop | Hosting home.pl